JYSK a donat produse proprii pentru 19 unități medicale din România
Publicat de: Centrul Comercial Aushopping
acum 4 ani
Jysk este unul dintre partenerii noștri comerciali și un erou de meserie care pe timpul stării de urgență a contribuit la donarea de produse pentru 19 unități medicale din România. Odată cu relaxarea restricțiilor, magazinele Jysk au fost redeschise și ne așteaptă cu ușile larg deschise și cu cele mai noi articole de sezon.
Ne-am dorit să aflăm mai multe despre cum a gestionat echipa Jysk întreaga situație din această perioadă, ce acțiuni a întreprins, dar și care le sunt planurile de viitor. În acest sens, am stat de vorbă cu Alex Bratu, Country Manager JYSK Romania și Bulgaria, care a avut deschiderea să ne răspundă la toate întrebările.
Salut, Alex! Ce faceți în perioada aceasta și ce ați făcut în perioada stării de urgență?
Salut! Am redeschis majoritatea magazinelor JYSK și am revenit la activitate, respectând măsurile de prevenire a răspândirii coronavirusului, atât în magazinele JYSK, cât și în sediul JYSK. În perioada stării de urgență toate magazinele JYSK au fost închise, iar clienții au putut achiziționa produse JYSK din magazinul online.
Cum a adaptat Jysk business-ul în ultima vreme?
Capacitatea de adaptare rapidă a fost foarte importantă în această perioadă, în care lucrurile se schimbau de la o zi la alta și deciziile trebuiau luate rapid. Am redeschis magazinele în momentul în care autoritățile au permis acest lucru și am implementat în magazine măsurile prevenitve, astfel încât clienții și angajații noștri să fie în siguranță. Pentru anumite magazine care aveau acces din interiorul galeriilor comerciale, am implementat căi de acces alternative, astfel încât clienții să poată intra în magazine direct din exterior. După redeschiderea magazinelor, vânzările au mers foarte bine, am avut creșteri față de aceeași perioadă a anului trecut. Clienților le-au lipsit magazinele fizice.
În ceea ce privește gama de produse, aceasta este reînnoită de mai multe ori pe an, în funcție de categoria de produse, iar decizia asupra noilor produse este luată cu mult timp înainte. Noile produse care au ajuns în magazinele JYSK în acest sezon, precum gama de mobilier și accesorii de grădină sau colecția de decorațiuni Nordic Mood, au fost selectate acum mult timp, în funcție de trenduri.
JYSK este un brand care oferă produse care fac mai confortabile și mai frumoase casele noastre. Cum casele au devenit, pentru mulți, locul în care își petrec tot timpul, produsele noastre s-au potrivit cu nevoile actuale ale clienților, de aceea nu a fost nevoie de o regândire a gamei.
Cum a reușit echipa JYSK să vină în sprijinul clienților?
În perioada stării de urgență am comunicat în continuare către clienții noștri, atât prin intermediul site-ului JYSK, cât și pe rețelele sociale. A fost important pentru noi să îi ținem la curent în permanență cu privire la activitatea magazinelor și serviciile noastre. Pentru că magazinele fizice erau închise, magazinul online a înregistrat o creștere mare, ceea ce a însemnat o presiune asupra centrelor de distribuție și asupra Serviciului Clienți. Volumul comenzilor online a crescut ca urmare a închiderii magazinelor fizice, iar Serviciul Clienți a avut un rol important în această perioadă în care mult mai mulți clienți au avut nevoie de sprjin.
Am vrut să venim în sprijinul clienților noștri, pentru care casa a devenit și loc de muncă, și loc de relaxare, și de entertainment. Astfel, am pus accent mai mult pe articole inspiraționale pe blog, ghiduri despre amenajarea casei în această perioadă, și mai puțin pe promovarea ofertelor.
Ce cauze ați sprijinit în această perioadă?
JYSK se implică de multă vreme în sprijinirea mai multor cauze, printre care susținerea copiilor vulnerabili, a mediului, a sportului paralimpic, și investește în comunitățile în care activează. În momentul în care a început pandemia de COVID-19 și sistemul de sănătate a avut nevoie de sprijin, JYSK România a creat un fond pentru spitale de 150.000 de lei din care a donat produse proprii spitalelor din România. Au beneficiat de acest fond 19 unități medicale din toată țara, care au avut nevoie de plăpumi, perne, lenjerii de pat pentru paturi suplimentare, produse pentru camerele de izolare și multe altele. Pentru aceste donații am avut și sprijinul colegilor din magazine, care s-au mobilizat imediat, au pregătit produsele și s-au ocupat de livrarea lor.
Care a fost decizia luată la începutul pandemiei și acum considerați că afacerea este în siguranță?
JYSK este o companie stabilă, sănătoasă din punct de vedere financiar. Nu se aștepta însă nimeni la o pandemie care va pune totul în stand-by, pe tot globul. Este o situație cu care nimeni nu s-a mai întâlnit până acum și momentan este prea devreme să știm cât de mult ne va afecta. De aceea, nu cred că putem vorbi de o singură decizie salvatoare, ci mai degrabă de nevoia de a avea o strategie bună pe termen lung, de puterea de a lua decizii rapide atunci când apar schimbări asupra cărora nu ai control și de capacitatea de a te adapta noilor condiții în care activezi.
Care sunt planurile voastre de viitor?
Expansiunea este în ADN-ul JYSK, iar acest lucru nu s-a schimbat. Ne bazăm pe proximitatea față de clienți și dorim ca acestora să le fie ușor să ajungă la un magazin fizic JYSK. Planurile noastre de expansiune continuă. Odată cu redeschiderea magazinelor JYSK din România, am inaugurat si două magazine noi, în Piatra Neamț și în Miercurea Ciuc. Avem în plan și alte magazine noi. Pentru majoritatea clienților noștri, este important să poată vedea și testa produsele înainte de a lua decizia de a le cumpăra, de aceea magazinul fizic rămâne principalul punct în care interacționăm cu clienții. Bineînțeles, s-a schimbat felul în care ne comportăm în magazine, aplicăm noi măsuri de protecție pentru a preveni răspândirea infecțiilor, avem noi echipamente de protecție și noi reguli, pentru ca angajații și clienții să fie în siguranță în magazine.
Ne dorim și să oferim o experiență seamless clienților noștri, indiferent de canalul prin care interacționează cu noi, fie că este în digital sau în magazinul fizic. Este un proiect pe care îl începusem de ceva timp și care se va accelera în perioada următoare. Credem că este important ca cei care interacționează cu noi să aibă aceleași servicii bune și online, și în magazin. Să poată achiziționa din ce mediu le este mai ușor, să poate returna un produs cum le este la îndemână, să poată fi consiliați prin canalele pe care le doresc.
Cu ce noutăți așteptați clienții în magazinele JYSK?
Am redeschis magazinele chiar la începutul noului sezon. Clienții care ne vizitează vor găsi noua colecție de mobilier și accesorii de grădină, la care avem deja oferte foarte bune. Printre noutățile colecției se numără mobilierul de exterior din lemn de tec certificat FSC, noi seturi de terasă cu design modern și funcțional și scaune de grădină în culori vesele. Pentru cei care sunt în căutarea unor amenajări inedite în spațiul exterior, avem un pat de zi pentru grădină, perne deco pentru paleți și fotolii puf pentru exterior. Noile obiecte decorative urmează cele trei trenduri ale verii 2020, My Space, Insta emotions și Midsommer.
Transmite-le, te rugăm, un mesaj clienților noștri și inspiră-i la fapte bune.
În primul rând, trebuie să conștientizăm faptul că orice faptă bună, oricât de mică ar fi, contează. Dacă fiecare dintre noi ar face o faptă bună de fiecare dată când are ocazia, imaginați-vă cât bine ar exista în această lume.
Atunci când ajutăm pe cineva, ne simțim și noi bine. Colegii noștri s-au implicat de multe ori în acțiuni de voluntariat, de la plantarea unei păduri, până la participarea la un maraton pentru a strânge bani pentru o anumită cauză. Sentimentul că au fost de folos, că au adus o schimbare în bine în viața cuiva, i-a făcut să se implice și mai mai mult.
Apoi, mulți oameni tind să ignore problemele care nu îi afectează direct, dar educația, sănătatea, mediul, sunt lucruri care, dacă nu funcționează cum trebuie, ne pot afecta pe toți pe termen lung.
JYSK este o companie cu rădăcini scandinave care oferă tot ce ai nevoie pentru casă. Ne propunem să avem o ofertă excelentă pentru fiecare, de aceea clienții vor găsi mereu în magazinele noastre mobilierul scandinav modern, simplu, funcțional la prețuri foarte bune, decorațiuni inspirate de cele mai noi trenduri de amenajare interioară și produse care să îi ajute pe clienți să aibă un somn liniștit și sănătos.